15 Kasım 2007

33.haftamıza girdik yaşasın:)

Bugün 32.haftamızı bitirip, 33. haftamıza girdik umarım önümüzdeki Perşembe'de aynı keyifle 34. haftamızı müjdelerim...

dün akşamdan beri ayağa kalktığım zaman göbeğimi tutma ihtiyacı hissediyorum ve canım yanıyor ... sanırım iyice aşağıya doğru inmeye başladıkları için bu ağrılar çıktı ortaya eğer öyleyse sorun yok başka bir şey olmasın da , doğum yapan arkadaşlarıma sordum "normal 2 tane bebek taşıyorsun kolay değil iyice ağırlaştınız" dediler rahatladım... ağırlaştığım için hiç mutlu değilim elbette 20 kg. ya yakın aldım:(

ama şu an bunu kafama takmamaya çalışıyorum doğumdan sonra bakıcam icabına o kiloların zaten, bana kalmayacak Mini ve Nosi geldiğinde koşuşturmaktan iğne ipliğe dönebileceğim umarım:)

26'sında Doktorla randevumuz var hayırlısıyla o günü de görebilirsek daha da iyi hissedicem kendimi...

Çok yakın bir arkadaşım tek bebiş olmasına rağmen erken doğum yaptı hafta başında, hamilelik zehirlenmesi diye de bilinen Preeklampsi diye bir rahatsızlık varmış ne yazık ki onu yaşadı, bir anda eli ayağı şişmiş ve tansiyonu çok yükselmiş, 1-2 gün izlediler ama baktılar tansiyon düşmüyor dr.u Pazartesi sezaryenle aldı bebişi neyse ki 34.haftalarıydı ve küvöze gerek kalmamış olması da beni çok sevindirdi...

Onun stresinden bu hafta yerimden kıpırdamadım, yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik hayırlısıyla şu 36.haftamızı devirelim de, 37. haftada gelsinler diye gayret ediyorum...

Bu arada yardımcımız geldi Pazartesi akşamı, Gürcistanlı 39 yaşında, 3 çocuk annesi tek falsosu ne yazık ki, sigara içiyor ama, allahtan çok değil ve bebişler doğunca içmeyeceği konusunda bana söz verdi bakalım neler olacak, şimdilik kendi kaldığı odanın balkonunda içiyor ve bana bir zararı yok ama, ilerde müsaade etmeyeceğimi söyledim.

Hiç Türkçe bilmiyor az biraz İngilizcesi var da, o şekilde anlaşabiliyoruz ve şimdi ona Türkçe öğretmeye çalışıyorum elimden geldiğince, ne kadar çabuk öğrenirse o kadar iyi çünkü, kendi ülkesinde ilkokul öğretmenliği yaptığı için çabuk öğreniyor ve gayet düzgün birine benziyor umarım tek falsosu sadece sigara olarak kalır bundan sonraki günlerde de...

Yarın da, kızların mobilyaları gelecek umarım mağazada gördüğümüz gibi güzel olmuşlardır ve sorunsuz bir halde gelir ve kurulur da, o işte bitmiş olur zaten hemen eşyaları yerleştiremiyormuşuz birkaç hafta havalanması gerekiyormuş....

günler yaklaştıkça heyecanlanmaya başladım sanki,
şimdiye dek dalga geçiyordum ama, bugünlerde dut yemiş bülbül gibi bakınıyorum şapşal bir halde:)

ayyyyyyyyyyyy :)

Hiç yorum yok: