26 Mayıs 2008

BAKICI KISMISI...



"Ve derhal mana aramaktan ve hatta yatılı birini aramaktan vazgeçip, sadece evin temizliğiyle ve ütülerle uğraşacak günlük işleri halledecek birine bakmaya başladım.Zaten şu an içinde bulunduğum “ücretsiz izin” günleri süresince kızlara ben bakıcam, eve yardımcı olsa yeter diye düşündüm, ya da ilerleyen günlerde ne denli saçma bir düşünce içersinde olduğumu göreceğim. Birisini de buldum aslında ama, henüz mevcudiyetini kabul problemi yaşamaktayım, kaldı ki, bu tek taraflı değil o da henüz bizi hazmedemedi..."

yukardaki paragraf şu günlerde yaşadığım traji komik olayların bir bölümünü anlatıyor, evimizin Gürcü gacısı Manana gitti gideli yaşananların kısa bir özeti devamı ise www.ikizanneleri.net sitesinden okunabilir..

itiraf etmeliyim ki, hatun çaktırmadan yarım yamalak yapıyor dahi olsa bir sürü işi hallediyormuş, tüm o işler tek başına bana kalınca ve artıııııı 2 bebek olunca işin içinde "oynatmaya az kaldı , doktorum nerde?" şarkısı eşliğinde sapıtma emareleri gösteriyordum ki, sevgili kocişim sağolsun, hem ev işlerine hem de, yaptığı komik tanımlamalar ve sorularla beni güldürmek suretiyle ruhuma iyi gelen bir yardımcı hatunu hayatımıza dahil etti .

"ayyy kimseyle uğraşamıcam, ölsem de kendim yaparım ben bu işleri" diye dırdır modundaydım aslında ama baktım cidden ipin ucu kaçıyor sustum ve kabullendim...

ama keşke bu kadar evinin düzenine tertibine, temizliğine takık , herşeyin dört dörtlük olmasını isteyen bir hatun olmasaydım , eminim çok daha kolay olurdu birçok şey hayatımda hoş, kızlar doğdu doğalı birazcık değişmiş ve daha genişlemiş olsam da her anlamda, henüz yeterli değil belli ki...

neyse ki, şu günlerde sabah gelip, akşama dek ev işi, ütü vs.. işlerini çok mükemmel olmasa da yapan birisi var artık ve son derece de neşeli birisi,elinden geldiğince birçok şeyi halletme gayretinde ,umarım böyle gider de su koyvermez...

yoksa ben tüm bu bakıcı, temizlikçi tayfasını bir kazana koyup, üzerlerine de bol miktarda su koyvererek, 2 taşım kaynatma düşüncesindeyim ve dipleri tutsa da umursamıcam, hani o kadar manyaklaşabilirim.
şu son 2 haftadır yaşadıklarım sebebiyle, kendi adıma ben oldum zaten 2 taşım daha kaynayıp kapatıcam altımı...

biline...

6 yorum:

mesecina dedi ki...

sevgili sirdella, blogunu takip eden biri olarak internete girdiğim ilk fırsatta "neydi şu ilacın adı" diye sitene geldim. mylicon nerden bulurum? harbi 60 ytlmi ya? tesadüf mü yoksa bu kızlar saat 6da cırlamayı cokmu seviyorlar. güc bela uyuttum. senin kızların gazı 3. ayda bitti mi? myliconla ilgili kısa bi mail atarsan sevinirim. mesecinam@gmail.com

Unknown dedi ki...

Mesecina selam,
mylicon konusunu uzun uzun mail attım. saat 6 daki cırlamaları ise inanılır gibi değildir bilirim,bioritm saati diyenler oldu, gunesin batmasından hoslanmıyorlar diyenler de oldu bilemedim nedir sebebi, sanki birisi bir düğmelerine basmışçasına başlıyorlar ağlamaya ve huysuzlaşmaya, bir de 2 taneler sağolsunlar ve sadece kucakta teselli oluyorlar(dı) artık kalmadı geçti o günler..şu mutfak aspiratörünü bulana dua ediyorum, bizi bir tek mutfak aspiratörü susturabiliyordu en yüksek devirde, hala da sapıttıkları anda mutfakta alıyoruz soluğu:)))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sirdela'mmm,

Bak ben önerimde ciddiyim:)) Yabana atma beni, çook güzel bebek bakarım, ama işte tek şartım var, kap, kacak, şeker hamuru falan:)) Hep beraber kabul edersen beni, geliyorum...

Kaymaklıları ve seni öptüm.....

Unknown dedi ki...

Pastacirapunsel'im,

gel valla ama tek şartım var bana içinde en az yarım kilo çamfıstığı olan bir pasta yapacaksın ilk iş:)) üzerini istediğin gibi süsle karışmam, sadece içi kakaolu kek ve yarım kilo çamfıstığı olacak kapiş:)

bizde seni öpüyoruz en salyalısından :)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Aaaaa, yapmaz mıyım, hem de en fıstıklı ve çikolatalısından yaparım:)) Kakaolu da değil, boool çikolatalı yaparım kekini, bilesin..

Salyalı öpücüklerini yerim ben kurabişlerin:))

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

esincim iyi misin nerelerdesin? aramiza don emel