8 Mayıs 2008

"Anne olunca anlarsın"



"Hep de aynı cevabı verirdim, “ben senin gibi anne olmayacağım”diye meğer, ne büyük hata, ne gereksiz ve yanlış bir cümle kuruyormuşum bilmeden, artık anne oldum ya, anladım gerçekten, o merak edilen zamanların kıymetini, bizi nasıl gözünden sakınıp korumaya çalıştığını ve kaç yaşında olursak olalım annelerimizin gözünde asla büyümeyeceğimizi ..." http://www.ikizanneleri.net

yukardaki paragraf yine ikizanneleri sitemiz için yazdığım son yazının bir bölümü, gecen Cuma gittiğim Antalya gezisini anlattım da, aslında anlatılacak çok şey var o geziyle ilgili...

daha önce gidip kaldiğim ve döneceğim gün "keşke daha fazla kalsak" diye direttiğim son derece keyifli bir otelin yanımda bebişlerim olmadığı için bana hiç tad verememesi var mesela...

sonra, uçakta giderken ve dönerken bir bebek ağlaması krizi yaşandı, bebişlerim doğmadan önce bu susturulamayan bebeklere bende kızıp, "offf ya bir bebeği susturamıyorlar" diye çemkirirdim oysa şimdi, o annenin ne derece çaresiz olduğunu bebeğinin ağladığına mı yansın? millettin benim bir önceki versiyonum gibi bencilce düşüncelerine maruz kaldığına mı üzülsün?şeklindeki halini düşünüp kendimi sorguladım, yargıladım hatta anlayışsız davrandığım günleri infaz ettim kafamda demek ki bu da, Anne olunca anlaşılacak konulardan birisiymiş...

ve Anne oldum olalı çok şey değişti hayatımda önceliklerim, farkındalıklarım her geçen günde değişmeye devam etmekte, meğer ne çok şey varmış Anne olunca anlaşılacak:)))

5 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Anne olunca büyüyor insan.O küçücük canı eline verdikleri anda iki kişilk yaşanıyor hayat.Sanki daha önceki hayatın hiç yaşanmamış gibi...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sirdela'mm,

Anneler günün kutlu olsun, kaymaklı kurabiyelerinle nicelerine.....

Sımsıcak sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Meleklerim ve ben,
kesinlikle ve çiftekavrulmuş bir keyif yaşıyoruz biz ikiz anneleri tüm zorluklarının yanında...

Pastacırapunselim:))
çok teşekkür ederim ve umarım yakın bir gelecekte bende senin anneler gününü kutlarım ...sevgiler....

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

anneler günün kutlu olsun esincigim, sevgiler adanadan

Unknown dedi ki...

www.ikizanneleri.net

Adana'nın en güzel annesinin de günü kutlu olsun...:)