4 Mart 2008

Mylicon mevzuu...

Simdi, bu bebek milletinin bir numarali problemi gaz olayıdır ya hani, ağlamaya başladıklarında insanın elini ayagına dolayıp çaresiz bıraktıkları, kızlar doğdu doğalı biz de bir "pırt" sesinin ne denli önemli oldugunu anlamış bulunuyoruz ve gaz sorunu cıktı çıkalı dr.un verdigi SabSimplex, metsil, zinco, vs..tarzı ilaçların durumu nedir? işe yaramadıkları hallerde oluşan dumur halleri ve çareleri nelerdir? konusunda ihtisas yapmış durumdayız..

ve tüm bu süreçte bizi kurtaran ilaç Mylicon adında, amerikan malı bir damla oldu, oldu da,kendi memleketinde max.10-15 dolara satılırken, burada sadece birkac büyük eczanede 60 ytl den alınabiliyor olması sinir bozucu bu yuzden, şu ara amerikaya giden arkadaşlar aranıp, bulunup ilaç sipariş etme derdindeyiz..

mylicon gibi metsil ve sab da aynı maddeyi içeriyor beher maddesi symeticon diye birşey ve yaptığım araştırmalar sonucu bebislerin vücudu tarafından hiçbir şekilde emilmediği sadece gazları toparlayıp sessizce vucudu terketmekte görevli olduğunu da, öğrendim de içim rahatladı , el kadar bebeklere günde en az 5 sefer verince tedirgin oluyor insan...

fakat ya bileşimleri farklı ya da, başka bir şey bilemiyorum mylicon kadar etkili olmadı diğerleri ..tadlarına baktım da en lezzetlisi de mylicon aslında ve ben paranoyak anne bebeklere verdiğim tüm ilaçları önce kendim tadıyor olduğumdan biliyorum bunları, diğer yaptığım paranoyaklıkları anlatsam bu devede kulak kalabilir o yüzden susuyorum:)

şu günlerdeki konumuz bu mylicon olayı aslında çok şey var yazacak ama vakit bulabilene:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sans eseri televizyonda Absoultely Fabulous'da dogum sahnesini izliyorum, (PUSH, PUSH!) bir taraftan senin blogunu okuyorum. Seni ve bebislerini cok cok optum
Sevgiler
Idil

huysuz dedi ki...

valla biz de myliconcuyuz ama fazla da bi farkı yok hakkaten. o yüzden bu seferki bitince dolapta kendi halinde bekleyen mütevazi metsille devam etmeyi planlıyorum :))

Unknown dedi ki...

İdilim,

biran evvel gel de biz de seni kocaman öpelim:)


Huysuz ve Tatlı,
Valla ben tüm gaz ilaçlarının tadına bakmış manyak bir anne olarak myliconu çok sevip, metsili neden sevmediklerini anladım, kesinlikle tadları farklı... metsil damağına yapışıp kalıyor yutamıyorsun mylicon ise, daha akışkan ve lezzetli:)ama mecbur kalırsam bende anne sütüyle karıştırıp veriyorum...

Unknown dedi ki...

Gün-de kaç kez veriliyo benim de kayin validem getirmiş anlamadim