25 Mart 2008

Kaymaklı kurabiyelerin 3.ay kontrolü

Gecen Salı kizlari 3.ay kontrolune götürdük babişleriyle birlikte, zaten tek başına ikisini evden dışarı çıkartmam mümkün değil ama, bizim babiş normal şartlarda doktor muayenehane kapısından girmeyen bir adam olduğundan, şoktayım ve aynı adam geçen sene bu zamanlar ben "bebek yapmayı düşünüyorum vakit geçiyor" dediğimde, "destek olmaya çalışırım ama fazla birşey bekleme, öyle çok ilgili alakalı olmazsam şaşırma" gibi abuk sabuk lakırtılar etmişti, eeee Allah'ın sopası yok ki, hem iki tane bebiş verdi ve bir de onlara aşık bir baba çıktı ortaya gık desek yanımızda biten:)

amannnn tık tık diyim, umarım hep böyle gider...

bebişlerin sağlıkları iyi sadece, geçen ay almaları gereken 700 gr yerine 650'şer gr. almışlar ben tam "sütüm mü yetmiyor artık yani" diye zırıldamaya başlayacaktım ki, doktorumuz, "yapma nolur, literatüre geçeceksin 3 ay boyunca ikiz emzirdin abartma vs." tarzında bir girizgahla,anne sütünün aydan aya besleyicilik değerindeki azalmayı anlatınca içim rahatladı bir nebze olsun, yani ben oturup günde 2 kilo koska helva, 5 litre komposto vs..de içsem sütün içindeki besleyicilik düzeyi de miktarı da, azalıyormuş ama elbette emdikleri sürece emzirmeye devam edeceğim sadece gelişimleri açısından, geceleri kızlara bir öğün mama takviyesi var artık...

doktora ısrarla, "ya memeden vazgeçerlerse mamayı alınca" diye sordum değişik bir marka biberon önerdi ve geçmezler korkma dedi "geçerlerse benim nasıl canıma okuyacağının farkındayım " diye de ekledi:) kadıncağız beni topu topu iki kere gördü hayatı boyunca ama, belli ki anladı arıza katsayımı:) yazık, onu da ürküttüm biraz sanırım elli kere aynı soruyu sordum çünkü " bakın memeden vazgeçmezler değil mi" diye:)

milupa aptamil 1 ile başladık ve geçen Salı'dan beri sadece gece uyandiklarında bir kere veriyorum şu ana dek bir memeyi reddetme olmadı, sadece dün bir ara Nosi istemedi ama, sonra gazı olduğu için emmek istemediğini anlayınca rahatladım , umarım anne sütüne olan aşklarından vaz geçmezler de, uzun süre sütüm yettiğince emzirmeye devam edebilirim...

yoksa cok canım aciyacak, 3 aydır saçıma röfle bile yaptıramadan, hiçbir diyet yapmadan sadece süt üretme derdindeyim ve bu sebepten kociş tarafından Hollanda'ya satılma tehditleriyle yaşıyorum ve buna rağmen vazgeçmedim siz de anne sütünden vazgeçmeyin olur mu benim kaymaklı kurabiyelerim:)

5 yorum:

şugibi dedi ki...

hiii prenseslere bak. hakkaten kaymaklı kurabiyeler:)) maşallah demeyi ihmal etmiyorum:)))

Unknown dedi ki...

biz de senin yakışıklıyı gözümüze kestirdik , kızlar büyüyünce elimizden çekeceğiniz var bilesin...:))

funda dedi ki...

maşallah kızlar çok tatlılar,bizimde üçüncü ay kontrolumüze az kaldı,bende emziriyorum kızımı bir gögsümü tam emiyor birini pek nazlı emiyor aralarında fark oldu yani ama yetiyo demekki kilo alımı iyi maşallah,canım kolay gelsin sana bende bi tane sende iki tane zor valla

funda dedi ki...

maşallah kızlar çok tatlılar,bizimde üçüncü ay kontrolumüze az kaldı,bende emziriyorum kızımı bir gögsümü tam emiyor birini pek nazlı emiyor aralarında fark oldu yani ama yetiyo demekki kilo alımı iyi maşallah,canım kolay gelsin sana bende bi tane sende iki tane zor valla

Unknown dedi ki...

Fundacım,

geç gördüm mesajını zaman ne çabuk geçiyor di mi? hamilelik günlerini konuşurken anne olduk bile sende güle güle büyüt Fındık hanımını:)