2 Haziran 2009

Vur kadehi ustam...

vur kadehi ustam...
bu gece de sarhoşuz...
kalan sağlar bizimdir acidan mayhoşuz
iki satirlik adamlari musallat ettik ömrümüze
bundandır böyle dibe vuruşumuz...


Sila'dan dinledim önce sonra, Ferhat Göçer de söylemiş...
ama sözler Sila'ya aitmiş, ne güzel yazmiş, nasıl güzel bir yorumdur , nasıl bir güzelliktir bu kadın ? farkında mıdır? bilmem
tek bildiğim bu ara dinlediğim neredeyse tek şarkı...yüreğine, ağzına sağlık...

sorumlulukları yerine getirip, her iş bittiğinde, annelik elbisemi çıkarıp , yamalı entariyi üzerime geçirdiğim anlarda tek yapmak istediğim bir şeyler içmek ve kafa dengi dostlarla böyle şarkılar eşliğinde biraz ruhu depreştirmek...

farkettim ki , hamilelikti emzirme dönemiydi derken bünye özlemiş alkolü ve beraberinde getirdiği o deli ruh hallerini...

bundandır böyle evdeki sorumlulukları toparlayıp her fırsatta bir yerlere kaçmaya çalışmalarım...

merak edenler varmış, hepi topu 2 gece kaçtığım o soluk alma anlarına denk getirip aramış da, bulamamış ve algılayamamış nasıl bebeleri bırakıp alemlere daldığımı...

kendileri, algılamaları beklenmeyenler zaten ve yörüngede dahi değiller bakıldığında ya, aklıma geldi şarkıyı da dinlerken söyleyiveriyim rahatlasınlar dedim...


Bir deli düzeni bu ,
akıllı masalında....

bu sözler de yine Sıla'nın Dön demeği unuttum şarkısından

o da ayrı güzel bir şarkı...
seviyorum böyle güzel sözleri ben

bana uydurduğum yönleri olduğundan belki...

bir delinin düzeni bu, o kaçışları olmazsa başka türlü nefes alamayan,
akıllıların masallarına uymaması ondan...

uydurmaya da çalışmayın, delidir sizi de bozar...

4 yorum:

Yasemin dedi ki...

:)))))sakın alkolik sanmayın anacığım ama hamileliğimde tek aş erdiğim şey rakıydı.Birahanelerin falan önünden geçersem bolca o anason kokusunu içime çekiyordum hatta bir tekne davetinde eşime bana kokuyor canım çekiyor münasebetiyle engellediğim bile var.Gel görki bebişler doğdu biz hala doğru düzgün içemedik yok süt veriyorum süt bitti aman antidepresan kullanıyorum tahtalı köyü boylarım muhabbetine.Geçenlerde eşim almış bizim hanımın civataları biraz gevşesin diye :))vallahi bünye bu dünya nimetini unutmuş 3 duble içtim dolu dolu bendeniz takla :)))al sana civataları alınmış hatun hamur gibi yayıldım kaldım :)))))

babycakes dedi ki...

ben de geçen sene bebişleri bırakıp eşimle 3 gün tatile gittim... aman birçok kişi tarafından söylenmeyen laf kalmadı... sorumsuz anne vs.onlar beni ben de onları anlıyamıyorum bazen çok da önemli deil gerçi... Sılanın o parçasını ben de çok seviyorum ama ben ilk ferhat göçerden dinlemiştim. hatta ferhat'ın o kasetindeki favori parçam buydu... bu arada merhaba ben de bir ikiz annesiyim:)))

Unknown dedi ki...

kaygili annecim:)

yalniz olmadığımı bilmek iyi geldi valla, içelim güzelleşelim yahu...hem biz kafayı sağlam tutmazsak bebelere ne faydamız dokunacak di mi? bahsi geçen içme mevzuu çakır keyif tadında zaten, fazlasi artik bünyeye de ters...çok iyi olmuş civatalari gevşettiğin arada yapmali ki ariza çıkmasın civata bu şakaya gelmez:)
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Babycakes selam,

coookk iyi yapmissin bence kocisle o günlük kaçamak konusunda...ve boşver milletin ne düşündüğünü sonuçta yaşayan bilir ne çektiğini ve hele bir de ikizlerle hayatın zorluklarını anlatmak da zor "aman ne var bizde 3 cocuk buyuttuk" diyebiliyorlar...ben artık tınnnnnnn modundan yayın yapıyorum çok da başarılı bir kanal beklerim şekerim:)

haa, bu arada bizim ikizanneleri.net diye bir grubumuz var belki de haberin vardır ama yoksa da bekleriz...