4 Haziran 2009

Bir öpesim var...

Şimdi, benim bıdıklar artık 16.aylarının içindeler ya, haliyle o minik yanaklar her geçen gün daha da öpülesi bir kıvama bürünmekte ve itiraf etmeliyim pek de lezzetli görünmekte ama siz yine de öpmeyin! hele hele etrafta birde ben varsam sakın! dudaklarınıza sahip çıkın, kendinize engel olun ama öpmeyin aman diyim...

hadi kendinizi tutamadınız öptünüz, ve benimle gözgöze geldiğinizde bakışlarımdan kaçacak delik arıyorsunuz ee haklısınız da, ama hala niye kaçmadınız o da ayrı , salaklaşıp tekrar öpmeyin!

hani sanki, "acaba buna mı kızdı? amannnn canım ne var bunda" dercesine deneme yanılma yoluna gitmeyin...adı üstünde de-ne-meeee...

ben kimsenin bebişini öyle şap şup öpmem, zaten bizde bebiş kısmısı öyle de öpülmez sadece koklanır aldığımız terbiye bu yönde...

ama benim terbiyemin bir yumurta kıtlığı zamanına denk geldiği de apaçık ortada, yani o yüzden zaten siz siz olun hiç öpmeyin...hani terbiyesiz olma durumum dolayısıyla...açıkladım da bak...

çok mu uzattım? yeni başlamıştım oysa..

ben bile kıyamazken o gül yanaklara dokunmaya ağzımdan bir kaza çıkmasın sonra benden söylemesi...

amannn diyim...

8 yorum:

defne ve deniz'in annesi dedi ki...

Yaw bizim milletteki bu bebek öpme hastalığı nedir ben de anlamadım. Geçen gün arabaya binmek üzereyken yanımızdan geçen sarhoşun biri Deniz'i öpmeye kalktı. Onunki belki de "öpüjem kardeşim" eylemiydi ama bunu engelleyemeyen koca ve kardeş ikilisi iyi bir azar işittiler benden. Tam bir skaldaldı yane :)

Yasemin dedi ki...

amannnnn ne yapayım seninkileri bendede var iki tane doymuşum,boğulmuşum çocuğa :))

Unknown dedi ki...

Valla bu bir bizim memleketin isi zaten yurtdısında bir tesebbüs et de al agzının payını, öpebilir misin bakalım elin bebişini öyle maç muç...

Handan dedi ki...

Zavallı ve sevgisiz bir post olmuş bence bu...

Unknown dedi ki...

Handan,

belli ki bebeğin yok ve belli ki, öpücük hastalığı denen saçma bir hastalık yaşamak zorunda kalmamışsın...bu hastalıgın tıbben başka bir adı var ama bilemedim şimdi yazmayı...

ve gerçekten çokça öpülen bebeklerde ortaya çıkabilen bir durum...sana daha da uzun anlatmak isterdim ama incelersen detayları öğrenebilirsin internetten...

burada dilim döndüğünce yaşadıklarimı anlatıyorum ya da hayatımdan kesitleri, hepsine katılmak veya beğenmek zorunda da değilsin...

sevgiler...

defne ve deniz'in annesi dedi ki...

Ahh ah o öpücük hastalığından neler çekti benim Defnem... Milletin salyalarından çocuğumun dili az mı yara oldu.

Çocuğumuz hasta olacağına "zavallı ve sevgisiz" addedilmeyi tercih ederiz di mi Sirdelam :)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sirdela'm,
Çok kızıyorum ben de senin gibi gördükleri her bebeğin yanağına, eline yapışanlara.. Hele o el öpmek yok mu, bence hepsinden tehlikeli....

firdevs dedi ki...

opmeyin kardesim :p

bir defa bir arkadasa bebek gormeye gitmistik . biz iceri girdikten sonra baska bir hanim daha geldi . kadinin sesinden belli grip oldugu , zaten kendide " her yanlarim dokuluyoo" diyerek grip oldugunu onayladi ! yani gripsin neden yeni dogmus bir bebegi gormeye geliyorsun ? hadi geldin , ne demeye bebegi kucagina alip sarsa sarsa opuyorsun !

birde cocugun emzigi yere dusunce guya temizlemek icin ( ! ) agizlarina alip bebege vermiyorlar mi ! olur musun oldurur musun ? !!

sevgisiz bir yorum oldu ama naparsin :p