30 Temmuz 2007

17.hafta

Cumartesi günü doktor kontrolümüz vardı...

Bebişlerde herşey yolundaymış çok sevindim, sadece 1.5 kilo alarak geçen ayı bitirdiğim için doktorumdan "aferin" aldım...lokmalarımı sayıyorum resmen, bana kalsa, dağları taşları yiyesim var ayrı ama, bel bölgesindeki omur arızasından dolayı , en az kiloyla hamileliği bitirmem gerekiyor...

Vitamin takviyesi ve demir hapları verdi ve artık sadece su bile içsem bu mineral vitamin dengesiyle bebekler kendi gelişimlerine büyük ölçüde devam edebilirlermiş, bu yüzden abuk sabuk herşeyi yememin onlara zerre kadar faydası yokmuş, alındı anlaşıldı mevzuu zaten bişiy yediğim de yok.

İkizlerden birisi diğerinden 3 gün önce gidiyormuş gelişim açısından ve bu normalmiş ikizlerde bu tarz farklılıklar olabiliyormuş peki dedik...

günün en önemli haberi, Mini ve Nosi'nin cinsiyetleriydi ve öğrendik sonunda , ikisi de kızmış bebişlerin:)

sağlıklı olsunlar da başından beri bunu diliyorum...

ve tabii cinsiyetlerin ortaya çıkmasıyla birlikte, isim arayışları da başladı...Babasına kalırsa , nerede acayip isim var bulup koyabilir ve tutturmuş illa iki isimli olacaklar diye, hayır dedim hiç taraftar değilim, bir isim ve bir soyadı nelerine yetmiyor...

çıkamadık işin içinden, kimse kimsenin söylediklerini beğenmiyor...

bu gidişle isimleri gerçekten Mini ve Nosi kalacak galiba:)

hadi hayırlısı...

2 yorum:

cinar dedi ki...

hamilelikte çok kilo alınmayabiliyor demek ki. Buna çok sevindim çünkü benim de bel-sırt bölgemdeki 5 omurda sorun var.. çok kilo almamam gerekiyor. o yüzden hamilelik karari vermeden önce zayıflamalıyım sanırım..
önemli olan sağlık tabi ki. bundan böyle sıkı takipçinim. Her şeyi merak ediyorum :)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Geç cevabım için çok özür dilerim ben çok uzun zamandır bakmıyordum bloguma...

sırt bölgendeki soruna gelince ben hem ameliyatlı ve hem de hala fıtıklı bir haldeyken Dr.ESEr Alptekin'e gitmiştim dünya iyisi birisi ve çok güzel şeyler söylemişti..

En güzeli de neydi biliyor musun?

Sizin genetik kodlarınızda tüm bu hastalıklar ve iyilikler kayıtlı ve inanın hamilelikte alacağınız kiloları da bir şekilde taşıyacaksınız demişti..

Çok mantıklı geldi bana ve şu ana dek ufak tefek ağrılar dışında bir sorunum olmadı inan yine de biraz kilo verip başlarsan rahat edersin bence ama çok da geç kalma ki, güzel haberlerini alalım:)