22 Nisan 2008

OBBBSSSSSSSSSSSS !!! ANNE VAR

"Daha evvel anlatmışımdır belki bebişlerle olan serüvenimi ve aslında ben 1 senedir etrafımdaki herkese sadece bunu anlatıyorum, çünkü hayatımda şimdiye dek hiçbir şey böylesi anlatılası olmamıştı, hiç bu kadar sonu gelmez cümleler kurmak istememiştim ve meğer hiç bu kadar lezzetli bir hikayesi de yokmuş hayatımın anne olana kadar...."

bu blogu takip edenlerin en sık okuduğu satırlardan belki yukardaki paragraf, tek farkı, bu defa yazının devamının bir başka sitede yayınlanıyor olması; http://www.ikizanneleri.net henüz kücük bir bebek belki yayın hayatına başlaması itibariyle ama, içinde kalpleri kocaman o kadar çok çiftekavrulmuş ikiz annesi barındırmakta ki, inanılmaz ikiz bebişlerinin maceraları ile birlikte:)

ve bende bilmiyordum doktor "iki tane bunlar " diyene dek, bu çok zor ama bir o kadar keyifli olan ikizanneliği serüveninin detaylarını hala da, biliyorum denemez yaşadığım son 5 aydaki çıtır çerez anneliğimi saymazsak ama, o sokaklarda görüp, "aaa bak ne şirin ikizler" dediğimiz bebişleri evden çıkartabilmenin ne demek olduğunu artık biliyorum...

işte yeni sitemizde de bu güzellikleri, zaman zaman yaşadığımız zorlukları ama her şeye rağmen anlatmaya doyamadığımız o dünyalar güzeli meleklerimizden bahsediyor olacağız...

Çiftekavrulmuş annem, sevgili Emel'in ricasıyla bende dilim döndüğünce Kaymaklı Kurabiyelerimle yaşadığım kendi deliliklerimden bahsediyor olacağım, akıllı bir lakırtı etmemi beklemek de delilik olurdu zaten değil mi?:)

3 yorum:

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

esincigim yazinin devami sitede..kocaman yureginle hos geldin sitemize ciftekavrulmus dunyamiza:) opuyorum canim seni ve bidiklari emel

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sirdela'cığımmm,

Hayırlı ve uğurlu olsun, yazılarını bir de oradan takip edeceğiz demek ki artık zevkle....

Bu arada kendimi linklerde gördüm ve çok mutlu oldum, izninle ben de seni eklemek istiyorum:)

Kurabiyelerini ve seni sımsıcak kucaklıyorum, kocaman öpüyorum....

Unknown dedi ki...

Emelcim hoşbulduk:)

Pastacırapunsel'im güzelim,

ne güzel şeyler yazmışsın ve elbette sende linklerine beni ekleyebilirsin, sormana bile gerek yok... bende çok büyük bir keyifle senin o güzel pastalarını takipteyim:)
Kurabiyelerim pasta yiyecek kıvama gelsin dayanacağız kapına,
öptük en kocamanından:)